گالری

گالری

10 فروردین 1403

10:59

mag.qpket logo
Search
Generic filters

10 فروردین 1403

10:59

Search
Generic filters
دسته بندی مطالب
پست های اخیر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
استعلام قیمت تجهیزات آتش نشانی

استعلام قیمت تجهیزات آتش نشانی + خرید و فروش بی واسطه

اشتراک گذاری

فهرست مطالب

سامانه تخصصی کیوپیکت برای اولین بار امکان خرید و فروش تجهیزات آتش نشانی و ایمنی صنعتی را به صورت آنلاین و بی واسطه فراهم کرده است. در کیوپیکت با استعلام قیمت تجهیزات آتش نشانی خرید با کمترین قیمت بازار را تجربه می کنید. 

 

کیوپیکت چیست؟

کیوپیکت سامانه ‎ای تخصصی برای پاسخگویی به نیاز فعالان حوزه‎  تجهیزات ایمنی و آتش ‌نشانی است که تلاش می‎کند تا به پشتوانه  تخصص و تجربه‎  حضور در این بازار تخصصی خدمات ویژه ‎ای را برای استفاده‌  متخصصان عموم صنایع از قبیل نفت، گاز، پتروشیمی، نیروگاهی، پالایشگاهی، صنایع دریایی و فراساحل، صنایع هوایی، زمینی و زیرزمینی مانند حمل و نقل ریلی، ارائه کند.

 

امکان خرید و فروش بی واسطه وسایل آتش نشانی در وبسایت کیوپیکت

کیوپیکت برای اولین بار این امکان را ایجاد کرده است که تولید کنندگان، نمایندگان فروش و تامین کنندگان تجهیزات آتش نشانی بتوانند محصولات خود را در یک فضای رقابتی و به صورت بی واسطه به فروش برسانند.

کیوپیکت به عنوان یک مرجع بی طرف، خریدار و فروشنده را به هم معرفی می ‎کند و برای هر محصول تمام پیشنهادهای قیمتی موجود در بازار را در اختیار خریدار قرار می‎دهد. به این ترتیب، برای خریداران تجهیزات آتش نشانی انواع برندها این امکان فراهم شده است که از طریق استعلام قیمت از تامین کنندگان و نمایندگی های مورد تایید کیوپیکت، در کمتر از 24 ساعت به بهترین و کمترین قیمت دسترسی پیدا کرده و بهترین و به صرفه ترین خرید ممکن را تجربه نمایند.

 

محصولات سامانه کیوپیکت

 

اطلاعات فنی هزاران کالای صنعت ایمنی و آتش نشانی

کیوپیکت برای اولین بار با طراحی سامانه ‎ای تخصصی، به عنوان یک مرجع معتبر، اطلاعات فنی هزاران کالا را یکجا کنار هم گردآوری کرده است. علاوم بر این، امکان مقایسه کالا، بررسی مشخصات و دریافت پیشنهاد فنی آنلاین به طور رایگان در سامانه کیوپیکت فراهم است. با ثبت نام در سامانه کیوپیکت بلافاصله به تمام این امکانات دسترسی خواهید داشت.

 

انواع تجهیزات آتش نشانی در سامانه تخصصی کیوپیکت

انواع ابزارها، وسایل و تجهیزات آتش نشانی در سامانه کیوپیکت به صورت زیر دسته بندی شده است:

هر بخش فوق دارای زیر بخش های متعددی است که تمام انواع محصولات و تجهیزات آن حوزه را پوشش می دهد.

 

انواع تجهیزات اعلام حریق در سامانه کیوپیکت

 

انواع تجهیزات اعلام حریق در سامانه کیوپیکت

 

انواع تجهیزات سیستم پایش گاز و آتش

 

انواع تجهیزات سیستم پایش گاز و آتش F&G در سامانه کیوپیکت

 

قیمت تجهیزات حفاظت فردی آتش نشانی

 

انواع تجهیزات حفاظت فردی صنعتی و آتش نشانی در سامانه کیوپیکت

 

استعلام قیمت تجهیزات آتش نشانی در کیوپیکت

 

انواع تجهیزات اطفا حریق در سامانه کیوپیکت

انواع درب ایمنی و آتش نشانی در سامانه کیوپیکت

انواع کابل ضد حریق در سامانه کیوپیکت

انواع پوشش ضد حریق در سامانه کیوپیکت

روش استعلام و دریافت لیست قیمت انواع تجهیزات آتش نشانی در کیوپیکت

یکی دیگر از ویژگی‎ های منحصربفرد سامانه‎  کیوپیکت، هوشمند کردن فرآیند استعلام قیمت میان خریدار، تولید‎کنندگان و تأمین‎کنندگان است. عدم شفافیت، اتلاف هزینه و زمان، عدم امکان خرید محصول از شهرستان‎ ها، پاسخگو نبودن و عدم دسترسی به پشتیبانی مناسب، از جمله معضلاتی بود که فرآیند استعلام قیمت در بازاری سنتی را به مأموریتی غیرممکن و دشوار تبدیل می‎ کرد. اما کیوپیکت تمام این چالش ها را رفع نمده است.

برای استعلام قیمت تجهیزات آتش نشانی و ایمنی کافی است پس از ثبت نام در سایت و انتخاب محصولات مورد نظر نسبت به درج استعلام قیمت اقدام نمایید. درخواست استعلام قیمت شما پس از تایید کارشناسان سامانه کیوپکت بلافاصله به تامین کنندگان و نمایندگی های فروش اعلام و لیست قیمت ارائه شده توسط آنان در کمتر از 24 ساعت در پروفایل شما قابل رویت خواهد بود.

 
پست های اخیر
پیشنهاد میکنم بخوانید
دیدگاه
دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشترک گذاری