گالری

گالری

6 اردیبهشت 1403

12:07

mag.qpket logo
Search
Generic filters

6 اردیبهشت 1403

12:07

Search
Generic filters
دسته بندی مطالب
پست های اخیر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
چطور بهترین قیمت سیستم اعلام حریق را پیدا کنیم؟

چطور بهترین قیمت سیستم اعلام حریق را پیدا کنیم؟

اشتراک گذاری

فهرست مطالب

پیدا کردن بهترین قیمت سیستم اعلام حریق با توجه به مشخصات فنی، برندها و کیفیت تجهیزات اعلام حریق و سایر عوامل موثر در لیست قیمت اعلام حریق، کار دشواری بوده است. سیستم اعلام حریق یکی از تجهیزات بسیار مهم برای ارتقا ایمنی و پیشگیری از خطرات و خسارات جانی و مالی است.

در این مطلب از وبلاگ سامانه تخصصی کیوپیکت ضمن برشمردن عوامل موثر در قیمت سیستم اعلام حریق، نشان می دهیم که چگونه سامانه تخصصی کیوپیکت، فرایند استعلام قیمت سیستم اعلام حریق و انتخاب بهترین قیمت و خرید بی واسطه را بر اساس لیست قیمت اعلام حریق ارائه شده توسط تولیدکننده اصلی یا از تامین کنندگان و فروشندگان داخلی و خارجی به فرایندی ساده و سریع تبدیل کرده است.

ضرورت نصب سیستم اعلام حریق در ساختمان ها

 

طبق مبحث سوم مقررات ملی ساختمان، که به حفاظت ساختمان ها در مقابل حریق اختصاص دارد، ساختمان های تجاری، اداری و یا مختلط با توجه به متراژ، تعداد طبقات و نوع تصرف ها ملزم به نصب سیستم کشف و اعلام حریق مناسب هستند.

از طرف دیگر نصب سیستم های کشف و هشدار حریق در بسیاری از کارخانجات و محیط های صنعتی و آزمایشگاهی ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

 

عوامل موثر در قیمت سیستم اعلام حریق

 

هنگام تعیین هزینه تجهیزات و سیستم اعلام حریق باید عوامل موثر در قیمت را در نظر گرفت. برخی از این عوامل راکه در لیست قیمت اعلام حریق موثرند، در ادامه بررسی می کنیم.

 

نوع تجهیزات اعلام حریق

 

هر سیستم اعلان حریق از اجزایی چون کنترل پنل اعلام حریق، آشکارسازها یا دتکتورهای اعلام حریق، شستی ها، آژیرها و فلاشر های اعلام حریق تشکیل شده است. نوع هر یک از تجهیزات اعلام حریق (مثلا اعلام حریق دستی یا خودکار، متعارفی یا آدرس پذیر و غیره) بر قیمت سیستم اعلان حریق تأثیر می گذارد.

 

انواع تجهیزات اعلام حریق
هنگام تعیین هزینه تجهیزات و سیستم اعلام حریق باید عوامل موثر در قیمت را در نظر گرفت.

 

از طرف دیگر باید توجه داشت که برخی ویژگی ها بر هزینه نصب موثر هستند. مثلا با اینکه سیستم اعلام حریق متعارفی ارزان تر است اما نیاز به کابل کشی بیشتری دارد. در نتیجه، هزینه نصب آن بالاتر خواهد بود.

 

تعداد درخواستی محصولات اعلام حریق

 

اگر برای پوشش مساحت ملک یا محیط صنعتی خود نیاز به اعلام حریق بیشتری دارید، هزینه افزایش می یابد. با این حال، هرچه تعداد مورد نیاز شما بیشتر باشد امکان دریافت تخفیف بیشتری خواهید داشت.

 

تاثیر امکانات و ویژگی های فنی در قیمت سیستم اعلام حریق

 

با توجه به مشخصات فنی، قابلیت ها و امکانات، قیمت سیستم اعلان حریق متغیر خواهد بود. برخی از این عوامل به صورت زیر است.

 

تاثیر نوع سنسور در قیمت سیستم اعلام حریق

 

نوع دتکتور اعلام حریق و سنسور به کار رفته در آن در قیمت تجهیزات اعلام حریق مؤثر است. البته هر سنسور مزایا و معایب و کاربری خاص خود را دارد.

مثلا در دتکتور دودی با سنسور یونیزه هنگامی که دود به داخل دتکتور دودی می رود، مدار را قطع می کند و آلارم ها را خاموش می کند. این نوع دتکتورها در مناطق پر گرد و غبار به خوبی عمل می کنند و تحت تأثیر دود سیگار قرار نمی گیرند. با این حال برای قرار دادن آنها در نزدیکی آشپزخانه مناسب نیستند زیرا ممکن است هشدار کاذب را نشان دهند.

یا دتکتور اپتیکال شامل ترکیبی از حسگر نور و LED قرمز است. سنسور نور به طور مداوم LED را برای تغییرات در شدت نور کنترل می کند. هنگامی که تغییر محسوسی وجود دارد، زنگ هشدار فعال می شود. این نوع سیستم های هشدار حریق در آشپزخانه و راهروها به خوبی کار می کنند.

 

سیستم اعلام حریق هوشمند

 

سیستم اعلام حریق هوشمند
سیستم های اعلام حریق با توجه به ویژگی های فنی خود برای کاربری های خاصی مناسب هستند.

 

اگر به دنبال یک اعلام حریق هستید که نه تنها در صورت وجود دود در خانه به شما هشدار دهد، بلکه دارای مجموعه ای از ویژگی های دیگر باشد، در این صورت یک دتکتور هوشمند می تواند انتخاب مناسبی باشد. با این حال آنها در مقایسه با انواع دیگر گزینه گران تری هستند.

 

تاثیر منبع تغذیه در هزینه سیستم اعلام حریق

 

انتخاب در اینجا عمدتا به هزینه اولیه و نگهداری مداوم بستگی دارد. به عنوان مثال، اعلام حریق برقی باید توسط یک برقکار نصب شود و نیاز به تعمیر و نگهداری کمی دارد. از سوی دیگر، سیستم هایی که با باتری کار می‌کنند ارزان ‌تر هستند.

 

انتخاب نوع مناسب اعلام حریق

 

هنگام انتخاب سیستم اعلام حریق مناسب برای ملک خود، باید به نحوه تغذیه آن فکر کنید و چه ویژگی هایی را می خواهید داشته باشد. برای داشتن یک سیستم هشدار جامع، ممکن است به بیش از یک نوع دتکتور نیاز داشته باشید.

از طرف دیگر برای خرید سیستم اعلام حریق جهت مصارف صنعتی باید ابعاد دیگری را در نظر گرفت که هر یک بر قیمت سیستم اعلام حریق موثر خواهد بود.

 

چگونه بهترین قیمت سیستم اعلام حریق را در سامانه تخصصی کیوپیکت پیدا کنیم؟

 

سامانه تخصصی کیوپیکت اولین بازار تخصصی آنلاین در حوزه ی تجهیزات ایمنی و آتش‌ نشانی است که امکان دریافت لیست قیمت اعلام حریق و خرید بی ‎واسطه از تولید کنندگان، تأمین کنندگان، خرده فروشان و عمده فروشان این حوزه را فراهم می‌ آورد.

 

سامانه تخصصی کیوپیکت

 

به این ترتیب سامانه تخصصی کیوپیکت به عنوان راهکاری مدرن ساده ترین و سریع ترین روش دستیابی به بهترین قیمت انواع تجهیزات ایمنی و سیستم های اعلام حریق و آتش نشانی را مهیا ساخته است.

سامانه تخصصی کیوپیکت دارای ویژگی ها و امکاناتی است که آن را به مرجع تخصصی بازار تجهیزات صنعتی بویژه سیستم ها و تجهیزات اعلام و اطفای حریق مبدل ساخته است. برخی از این ویژگی ها را در ادامه توضیح می دهیم.

 

 

مرجع اطلاعات فنی

 

مشخصات فنی یکی از عوامل موثر در قیمت سیستم اعلام حریق است. سایت کیوپیکت اطلاعات فنی شاخص ترین برندهای تجهیزات اعلام و اطفای حریق را آرشیو کرده است. این اطلاعات صرف با چند کلیک در اختیار کاربران قرار می گیرد.

 

معرفی محصولات جدید

 

سامانه تخصصی کیوپیکت جدیدترین محصولات حوزه اعلام و اطفای حریق را در خود ذخیره و در اختیار مخاطبان قرار داده است. در کیوپیکت شما می توانید با بررسی جدیدترین محصولات، بهترین قیمت سیستم اعلام حریق و جدیدترین محصولات را دریافت کنید.

 

مقایسه آنلاین تجهیزات

 

جهت انتخاب بهترین قیمت سیستم اعلام حریق در سامانه تخصصی کیوپیکت امکان مقایسه آنلاین محصولات از جوانب مختلف وجود دارد. بر اساس این مقایسه، کاربر قادر خواهد بود قیمت تجهیزات سیستم های اعلان حریق را با توجه به ویژگی های هر سیستم دریافت کند.

 

بهترین قیمت سیستم اعلام حریق در سامانه تخصصی کیوپیکت
بهترین قیمت سیستم اعلام حریق در سامانه تخصصی کیوپیکت

 

کیوپیکت به عنوان اولین سامانه‌ ی تخصصی، مرجع معتبری است که اطلاعات فنی هزاران کالا را یکجا کنار هم گردآوری کرده است، مرجع فنی که حتی به گواه فعالان باتجربه‏ ی بازار تجهیزات صنعتی، نمونه و مشابه خارجی نیز ندارد و در این زمینه یگانه و منحصربفرد است.

 

دریافت پیشنهاد فنی آنلاین

 

سامانه تخصصی کیوپیت به شما امکان دریافت پیشنهاد فنی آنلاین هزاران محصول حوزه ایمنی، اعلام و اطفا حریق را می دهد. این اطلاعات در قالب فایل ورد در اختیار کاربر قرار می گیرد که کار تهیه اسناد خرید، فروش و همچنین اسناد مناقصه و قراردادها را برای کارفرمایان بسیار ساده نموده است.

 

استعلام قیمت و خرید بی واسطه در سامانه تخصصی کیوپیکت

 

بهینه ‎سازی نحوه ‌گرفتن استعلام قیمت، یکی از اهداف اصلی طراحی سامانه کیوپیکت بوده است. همین بهینه‎ سازی سبب شده تا فرآیندی که تا پیش از آن گاهی خریدار را مجبور می‎ کرد تا متحمل سختی سفرهای داخلی و خارجی شود و ساعت ‎ها و روزها نیز وقت صرف کند، تنها در چند دقیقه و با چند کلیک به سرانجام برسد. 

به این ترتیب سامانه تخصصی کیوپیکت امکان استعلام قیمت سیستم اعلام حریق و سایر تجهیزات را به طور مستقیم و آنلاین از فروشندگان و تامین کنندگان داخلی و خارجی فراهم کرده است.

شما با ثبت استعلام قیمت هر یک از تجهیزات سیستم اعلام یا اطفای حریق در مدت 24 لیست قیمت رقابتی فروشندگان و تامین کنندگان را در اختیار خواهید داشت.

سایت کیوپیکت با حذف واسطه گری کاذب، امکان دریافت بهترین قیمت سیستم اعلام حریق و سایر تجهیزات مرتبط به حوزه ایمنی و اعلام حریق را فراهم کرده است.

 

استعلام قیمت و خرید بی واسطه در سامانه تخصصی کیوپیکت
استعلام قیمت و خرید بی واسطه در سامانه تخصصی کیوپیکت

 

سامانه کیوپیکت شامل قیمت کدام تجهیزات سیستم اعلام حریق است؟

 

تجهیزات سیستم اعلام حریق در سامانه تخصصی کیوپیکت به صورت زیر دسته بندی شده است:

 

کنترل پنل اعلام حریق

کنترل پنل اعلام و اطفا حریق

دتکتور دودی

مدل های مختلف دتکتور حرارتی

دتکتور ترکیبی دودی و حرارتی

دتکتور شعله

انواع دتکتور گاز

دتکتور بیم

دتکتور دودی مکشی

شستی اعلام حریق

آژیر اعلام حریق

فلاشر اعلام حریق

آژیر و فلاشر اعلام حریق

چراغ سر درب

چراغ خروج اضطراری

شستی اطفاء حریق

ماژول

لوازم جانبی اعلام حریق

 

هر دسته محصولات، شامل زیردسته های مرتبط با آن نوع محصول است.

 

چگونه بهترین قیمت سیستم اعلام حریق را در سامانه تخصصی کیوپیکت دریافت کنم؟

 

قبل از هر چیز لازم است که در سامانه تخصصی کیوپیکت ثبت نام نمایید و یک پروفایل برای خود ایجاد کنید. برای این منظور در وب سایت کیوپیکت روی گزینه “ثبت نام” کلیک کنید.

می توانید با استفاده از شماره موبایل ثبت نام خود را انجام دهید. (کد فعال سازی برایتان پیامک می شود .) بعد از وارد نمودن کد فعالسازی، ثبت نام انجام می شود.

در مرحله بعد وارد پروفایل خود شوید و روی گزینه تکمیل اطلاعات، کلیک و اطلاعات خود را تکمیل نمایید.

سپس قادر خواهید بود با بررسی و مقایسه محصولات مختلف، محصول دلخواه خود را به سبد خرید اضافه نموده و درخواست استعلام قیمت نمایید.

تولیدکنندگان و تامین کنندگان عضو سایت موظف هستند در مدت 24 ساعت قیمت های پیشنهادی خود را اعلام نمایند. به این ترتیب شما لیست قیمت های محصولات درخواستی خود را دریافت خواهید کرد.

این فرایند شما را قادر می سازد تا بهترین قیمت سیستم اعلام حریق یا هر یک از تجهیزات و سیستم های اعلام و اطفای حریق را دریافت نموده و به طور بی واسطه از فروشنده خریداری نمایید.

پس برای دریافت بهترین قیمت سیستم اعلام حریق و سایر تجهیزات حوزه ایمنی، اعلام و اطفای حریق و خرید و فروش بی واسطه هم اکنون به سامانه تخصصی کیوپیکت مراجعه فرمایید.

پست های اخیر
پیشنهاد میکنم بخوانید
دیدگاه
دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشترک گذاری