گالری

گالری

9 اردیبهشت 1403

01:13

mag.qpket logo
Search
Generic filters

9 اردیبهشت 1403

01:13

Search
Generic filters
دسته بندی مطالب
پست های اخیر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
خرید تجهیزات اعلام و اطفا حریق با کمترین قیمت در سامانه کیوپیکت

خرید تجهیزات اعلام و اطفا حریق با کمترین قیمت در سامانه کیوپیکت

اشتراک گذاری

فهرست مطالب

کیوپیکت به عنوان اولین اولین سامانه آنلاین خرید و فروش تجهیزات آتش نشانی امکان خرید و فروش بی واسطه انواع تجهیزات این حوزه را فراهم کرده است. در ادامه مطلب روش خرید تجهیزات اعلام و اطفا حریق با کمترین قیمت در سامانه تخصصی کیوپیکت را بررسی خواهیم کرد.

نگاهی به بازار آنلاین سامانه کیوپیکت

تجهیزات اعلام حریق و اطفاء حریق هر دو برای محافظت از افراد، اموال و دارایی ها در برابر اثرات مخرب آتش سوزی ضروری هستند. با تشخیص زودهنگام آتش سوزی، هشدار به سرنشینان و کنترل یا خاموش کردن آتش، این نوع تجهیزات می توانند به نجات جان افراد، جلوگیری از صدمات و محدود کردن خسارات مالی کمک کنند.

کیوپیکت اولین بازاری است که برای خرید و فروش تجهیزات آتش نشانی به طور بی واسطه در ایران تاسیس شده است. بی واسطه بودن در اینجا به معنای حذف واسطه های کاذب است.

سامانه کیوپیکت به عنوان یک شخص ثالث بی طرف بین تامین کنندگان، فروشندگان و نمایندگان فروش با مشتریان و خریداران عمل می کند. به این ترتیب، واسطه هایی که باعث افزایش قیمت نهایی خرید می شوند حذف شده و امکان خرید تجهیزات اعلام و اطفا حریق با کمترین قیمت فراهم می شود.

خرید تجهیزات اعلام حریق در سامانه کیوپیکت

تجهیزات اعلام حریق به دستگاه‌ ها و سیستم ‌هایی اطلاق می ‌شود که برای شناسایی و هشدار به افراد از وجود آتش ‌سوزی استفاده می‌ شوند.  

یک سیستم اعلام حریق شامل اجزای مختلفی مثل کنترل پنل، آشکارسازها، شستی ها، آژیرها و فلاشرهای اعلام حریق است.اعلام حریق

تجهیزات اعلام حریق نقش مهمی در محافظت از افراد، اموال و دارایی ها در برابر اثرات مخرب آتش سوزی ایفا می کند.

در کیوپیکت امکان خرید و فروش انواع تجهیزات اعلام حریق فراهم شده است. دسته بندی محصولات سیستم اعلام حریق در سامانه تخصصی کیوپیکت به صورت زیر است:

هر کدام از محصولات اعلام حریق دارای زیردسته هایی است. مثلا کنترل پنل اعلام حریق یا دتکتورهای اعلام حریق به انواع آدرس پذیر یا متعارف تقسیم می شوند.

 

تجهیزات اطفا حریق در سامانه کیوپیکت

تجهیزات اطفاء حریق به دستگاه ها و سیستم هایی گفته می شود که برای خاموش کردن یا کنترل آتش استفاده می شوند. این تجهیزات سیستم اطفا حریق ممکن است دستی یا اتوماتیک و از نظر نوع ماده خاموش کننده متنوع باشند.

کیوپیکت امکان خرید بی واسطه انواع تجهیزات اطفاء حریق را فراهم نموده است. انواع این تجهیزات در سامانه کیوپیکت به صورت زیر است:

مثل تجهیزات اعلام حریق، دسته های تجهیزات اطفای حریق فوق هر یک ممکن است شامل زیردسته هایی باشند. مثلا خاموش کننده ها یا همان کپسول های آتش نشانی درای انواع آب، دی اکسید کربن، فوم و پودر خشک شیمیایی هستند. یا سیستم اطفای حریق گازی شامل سیستم های FM200، گاز خنثی (IG)، دی اکسید کربن و آیروسل است.

خرید تجهیزات ضد انفجار سیستم پایش گاز و آتش F&G

علاوه برخرید تجهیزات اعلام و اطفا حریق، امکان خرید تجهیزات ضد انفجار نیز در کیوپیکت فراهم است.

تجهیزات اعلام و اطفا حریق ضد انفجار سیستم F&G که بیشتر در محیط های صنعتی پرخطر کاربرد دارند شامل انواع زیر است:

 

روش استعلام قیمت در سامانه کیوپیکت

برای استعلام قیمت و خرید تجهیزات اعلام و اطفا حریق اولین اقدام، ثبت نام در سامانه کیوپیکت است. شما در عرض چند ثانیه قادر به ثبت نام در سایت هستید. سپس می توایند به عنوان خریدار یا فروشنده اطلاعات پنل خود را تکمیل نمایید.تجهیزات آتش نشانی

سپس برای استعلام قیمت و خرید تجهیزات اعلام و اطفا حریق کافی است که تجهیزات مورد نظر خود و شرایط خرید و تحویل کالا را مشخص ساخته و نسبت به درج استعلام قیمت اقدام کنید.

درخواست شما به تامین کنندگان و فروشندگان عضو سامانه کیوپیکت که مراحل بررسی مدارک را طی کرده و مورد تایید قرار گرفته اند، ارسال می گردد تا قیمت رقابتی خود را بدون اطلاع از قیمت سایر اعضا اعلام نمایند.

در کمتر از 24 ساعت لیست قیمت های اعلامی در پروفایل شما قابل مشاهده خواهد بود. به این ترتیب شما می توانید نسبت به خرید تجهیزات اعلام و اطفا حریق با کمترین و بهترین قیمت اقدام نمایید.

چرا خرید در کیوپیکت به صرفه تر است؟

خرید تجهیزات اعلام و اطفا حریق به دلایل زیر در کیوپیکت بهینه تر و به صرفه تر از شیوه های دیگر خرید است:

  • امکان خرید مستقیم از نمایندگی های فروش، تامین کنندگان و تولیدکنندگان
  • حذف واسطه هایی که موجب افزایش بی دلیل قیمت نهایی کالاها می شوند.
  • خرید آنلاین و بدون صرف زمان و هزینه خرید سنتی و حضوری
  • امکان مقایسه ویژگی های فنی هزاران کالا و انتخاب و خرید تجهیزات اعلام و اطفا حریق متناسب با نیاز پروژه یا محل.
  • امکان دریافت پیشنهاد فنی آنلاین جهت شرکت در مناقصات به صورت رایگان و در کسری از ثانیه
  • تضمین کیفیت تجهیزات مطابق استانداردهای ملی و بین المللی تجهیزات اعلام و اطفای حریق

به دلایل فوق خرید تجهیزات اعلام و اطفا حریق در وبسایت کیوپیکت علاوه بر تضمن بهترین و کمترین قیمت مزایای زیادی را از لحاظ صرفه جویی در زمان و هزینه برای مشتریان این حوزه فراهم می کند.

 
پست های اخیر
پیشنهاد میکنم بخوانید
دیدگاه
دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشترک گذاری