گالری

گالری

9 اردیبهشت 1403

10:54

mag.qpket logo
Search
Generic filters

9 اردیبهشت 1403

10:54

Search
Generic filters
دسته بندی مطالب
پست های اخیر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
بهترین لیست قیمت اعلام حریق را از کجا بگیریم؟

بهترین لیست قیمت اعلام حریق را از کجا بگیریم؟

اشتراک گذاری

فهرست مطالب

امروزه خرید تجهیزات اعلام حریق هم از بازار سنتی و هم از فروشگاه های آنلاین تجهیزات صنعتی و آتش نشانی ممکن است. با این حال، به دلیل اینکه این تجهیزات دارای ویژگی ها و مشخصات فنی خاصی هستند مقایسه و انتخاب محصول و از طرف دیگر خرید با کمترین قیمت از میان صدها فروشنده و تامین کننده چالش های خاص خود را دارد. در ادامه این مطلب از وبلاگ کیوپیکت، ما به شما ساده ترین و سریع ترین روش دریافت بهترین قیمت لیست اعلام حریق را معرفی می کنیم.

 

دریافت لیست قیمت اعلام حریق از بازار سنتی

فرض کنید شما در اجرای یک پروژه سیستم اعلام حریق نیاز به 50 نوع از تجهیزات از قبیل کنترل پنل، دتکتور، شستی، آژیر و فلاشر اعلام حریق دارید. هر یک از این تجهیزات باید دارای مشخصات فنی خاص و به طور کلی باید با همدیگر سازگار بوده و تاییدیه ها و استانداردهای لازم را داشته باشند.

تهیه این محصولات از بازار سنتی نیازمند مراجعه به فروشگاه های مختلف، بررسی و مقایسه قیمت، مشخصات فنی و تاییدیه های آنهاست. هر فعال این حوزه می داند که چنین فرایندی چقدر زمان و انرژی و حوصله نیاز دارد. تازه در نهایت هیچ تضمینی وجود ندارد که بتوانیم محصولات دلخواه خود را با مناسب ترین قیمت تهیه کنیم.

حال ببینیم که چه راه دیگری برای دریافت لیست قیمت اعلام حریق وجود دارد.

 

دریافت لیست قیمت تجهیزات اعلام حریق از فروشگاه های آنلاین

با اینکه فروشگاه های آنلاین زیادی تجهیزات اعلام حریق را می فروشند اما از طرفی بسیاری از آنها فروشگاه های اختصاصی نیستند. به همبن دلیل این فروشگاه ها نمی توانند در مورد مسائل فنی اطلاعاتی به شما بدهند.

از طرف دیگر، حتی فروشگاه های تخصصی تجهیزات اعلام و اطفا حریق نیز از لحاظ امکانات سایت قادر به ارائه خدماتی چون مقایسه آنلاین کالاها، پیشنهاد آنلاین آنلاین، جزئیات مشخصات فنی و بسیاری موارد دیگر نیستند.

همچنین این فروشگاه ها در نهایت ممکن است در صورت موجود بودن تجهیزات درخواستی، یک لیست قیمت اعلام حریق به شما بدهند. بنابراین لازم می شود که شما از فروشگاه های مختلفی استعلام قیمت بگیرید و دوباره درگیر همان فرایند وقت گیر و پردردسر شبیه خرید حضوری شوید.

اما نگران نباشید!

دریافت بهترین لیست قیمت اعلام حریق و سایر تجهیزات مرتبط با اطفا حریق و ایمنی صنعتی در سامانه تخصصی کیوپیکت همه چالش های فوق را برای شما حل کرده است.

 

تجهیزات سیستم اعلام حریق

 

استعلام قیمت و خرید بی واسطه با بهترین قیمت در سامانه تخصصی کیوپیکت

کیوپیکت اولین سامانه خرید و فروش تجهیزات آتش نشانی و ایمنی صنعتی در ایران است که تمام چالش های پیش گفته را رفع نموده است.

کیوپیکت بازار وسیعی است که فروشندگان و تامین کنندگان این حوزه را مستقیما به خریداران و مشتریان پیوند می دهد و به این ترتیب دریافت بهترین لیست قیمت اعلام حریق و خرید با کمترین قیمت را ممکن می سازد.

از ویژگی های سامانه تخصصی کیوپیکت به عنوان بزرگترین فروشگاه آنلاین تجهیزات اعلام و اطفا حریق می توان به موارد زیر اشاره نمود:

 

خرید بی واسطه سیستم اعلام حریق

 

روش دریافت استعلام قیمت در سامانه تخصصی کیوپیکت

برای دریافت استعلام قیمت کافی است که در سامانه تخصصی کیوپیکت ثبت نام نمایید و یک پروفایل برای خود ایجاد کنید. برای این منظور در وب سایت کیوپیکت روی گزینه «ثبت نام» کلیک نمایید.

شما می توانید با استفاده از شماره موبایل، ثبت نام خود را انجام دهید. (کد فعال سازی برایتان پیامک می شود.) بعد از وارد نمودن کد فعالسازی، ثبت نام انجام می شود.

در مرحله بعد وارد پروفایل خود می شوید و روی گزینه تکمیل اطلاعات، کلیک کرده و اطلاعات خود را تکمیل می نمایید.

سپس قادر خواهید بود با بررسی و مقایسه محصولات مختلف، محصول دلخواه خود را به سبد خرید اضافه نموده و درخواست استعلام قیمت نمایید.

تولیدکنندگان و تامین کنندگان عضو سایت موظف هستند در مدت ۲۴ ساعت قیمت های پیشنهادی خود را اعلام نمایند. به این ترتیب شما لیست قیمت های محصولات درخواستی خود را دریافت خواهید کرد.

این فرایند شما را قادر می سازد تا بهترین لیست قیمت اعلام حریق یا هر یک از تجهیزات و سیستم های اعلام و اطفای حریق را دریافت نموده و به طور بی واسطه از فروشنده خریداری نمایید.

پس برای دریافت بهترین قیمت سیستم اعلام حریق و سایر تجهیزات حوزه ایمنی، اعلام و اطفای حریق و خرید و فروش بی واسطه هم اکنون در سامانه تخصصی کیوپیکت ثبت نام فرمایید.

برای دریافت مشاوره رایگان و اطلاعات تکمیلی با کارشناسان ما در سامانه تخصصی کیوپیکت تماس بگیرید.

پست های اخیر
پیشنهاد میکنم بخوانید
دیدگاه
دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشترک گذاری