گالری

گالری

21 اردیبهشت 1403

18:40

mag.qpket logo
Search
Generic filters

21 اردیبهشت 1403

18:40

Search
Generic filters
دسته بندی مطالب
پست های اخیر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
برندهای برتر سیستم اعلام حریق در بازار جهانی در سال 2023

برندهای برتر سیستم اعلام حریق در سال 2023

اشتراک گذاری

فهرست مطالب

ایمنی آتش نشانی برای هر خانه یا هر ساختمان تجاری یا صنعتی یک امر ضروری است. برندهای معروف بسیاری در بازار سیستم های اعلام حریق فعالیت دارند. به طوری که گاهی انتخاب میان آنها به راستی کار دشواری است. با اینکه هر شرکتی نقاط قوت خاص خود را دارد با این حال برخی شرکت ها در مزایای رقابتی ویژه ای را عرضه می کنند که باعث پیشی گرفتن آنان از سایرین می شود. در این مطلب از وبلاگ سامانه تخصصی کیوپیکت، 5 سازنده از برندهای برتر سیستم اعلا حریق در سال 2023 را بررسی می کنیم.

این بررسی توسط واحد بازاریابی شرکت نوتیفایر انجام شده است.

 

برندهای برتر سیستم اعلام حریق در سال 2023

  • نوتیفایر  (بهترین برای سیستم های اعلام حریق آدرس پذیر هوشمند)
  • زیمنس (بهترین برای پاسخگویی به رویداد)
  • هانیول (بهترین برای تشخیص آتش سوزی و نشت صنعتی)
  • ایتون (بهترین در سیستم های اعلام حریق آدرس پذیر و متعارف)
  • بوش (بهترین روش برای تشخیص)

 

1. NOTOFIRE برند برتر در سیستم های اعلام حریق آدرس پذیر هوشمند

نوتیفایر یکی از تولید کنندگان پیشرو سیستم اعلام حریق است. NOTOFIRE سیستم های اعلام حریق با کیفیت بالا را در بازار تولید می کند و انتخاب آن برای نیازهای حفاظت در برابر آتش می تواند یکی از تصمیمات عاقلانه برای اطمینان از ایمنی ساختمان شما و ساکنان آن باشد. این برند مجموعه گسترده ای از سیستم های حفاظت از حریق، از جمله اعلام حریق، سیستم های اطفاء حریق، هشدارهای دود و غیره را ارائه می دهد. نوتیفایر در سیستم های اعلام حریق هوشمند آدرس پذیر تخصص دارد و در این زمینه پیشرفته ترین است.

 

 NOTOFIRE برند برتر در سیستم های اعلام حریق آدرس پذیر هوشمند
NOTOFIRE برند برتر در سیستم های اعلام حریق آدرس پذیر هوشمند

 

NOTOFIRE Pvt. Ltd. یک ابتکار «ساخت در هند» (Make in India) با گواهی دولت هند است. کنترل پنل به مغز هر سیستم اعلام حریق اشاره دارد و کنترل پنل می تواند در سیستم های اعلام حریق تفاوت ایجاد کند. NF-5109، دارای تاییدیه LPCB هند با پانل اعلام حریق هوشمند کاملا آدرس ‌پذیر که توسط برخی از بهترین مهندسان این کشور ساخته شده است. پنل NF-5109 تا 4 حلقه و 48 زون قابل افزایش است، با 255 دستگاه در هر حلقه سازگار است، بنابراین در 4 حلقه، 1020 دستگاه را می توان متصل کرد.

 

2. زیمنس برای بهترین پاسخگویی به رویداد در میان برندهای برتر سیستم اعلام حریق

زیمنس یکی از برندهای برتر در میان تولیدکنندگان سیستم های اعلام حریق است. سیستم های اعلام حریق Siemens به شرایط اضطراری و معمول کمک می کند و می تواند اطلاعات سفارشی شده را بسته به فرد، گروه، ساختمان یا منطقه هدف ارسال کند. این سیستم جامع زیمنس با استانداردهای واکنش تیراندازی فعال و رویداد NFPA 3000 مطابقت دارد و افراد را از موقعیت های خطرناک مانند هشدارهای گردباد، آتش سوزی، تیراندازی فعال و غیره آگاه می کند.

 

زیمنس برای بهترین پاسخگویی به رویداد در میان برندهای برتر سیستم اعلام حریق
زیمنس برای بهترین پاسخگویی به رویداد در میان برندهای برتر سیستم اعلام حریق

 

در شرایط اضطراری آتش‌سوزی یا هر موقعیت خطرناک، دکمه وحشت باید فشار داده شود تا سریعاً به نگهبانان هشدار داده شود و فرآیند تخلیه انجام شود. سیستم های اعلام حریق زیمنس می توانند با اکثر پنل های موجود ادغام شوند و هشدارهای آن شامل فلاشرها، آژیرها، زنگ ها و هشدارهای صوتی است.

 

3. هانیول برترین برند برای تشخیص حریق و نشت صنعتی

هانیول یک تولید کننده در سراسر جهان است و در سطح بین المللی شناخته شده است و در میان برندهای برتر سیستم اعلام حریق در سال 2023 بهترین رتبه را برای سیستم های تشخیص حریق و نشت صنعتی کسب کرده است. Honeywell یکی از بهترین تولید کنندگان سیستم اعلام حریق است و محصولات آن در تشخیص شعله، گاز و دود صنعتی در ایستگاه های پرسنل و مناطق فرآیند برترین هستند.

 

هانیول برترین برند بهترین برای تشخیص حریق و نشت صنعتی
هانیول برترین برند برای تشخیص حریق و نشت صنعتی

 

سیستم‌های اعلام حریق شرکت هانیول دارای کنترل‌ های سیستم مدیریت ساختمان، تشخیص دود و سایر دستگاه‌های آشکارساز است. نرم افزار آن همراه با مدیریت سیستم، کنترل از راه دور و نقشه های گرافیکی است.

سیستم اطفاء حریق هانیول دارای ویژگی های نظارت و تشخیص و دستورات اختصاصی برای هر شیر برقی است. آشکارسازهای دود هانیول دارای قابلیت نظارت بر خطا، تأیید هشدار و قبل از هشدار و تشخیص آنالوگ آدرس پذیر هستند.

 

4. ایتون بهترین در میان برندهای برتر برای سیستم های اعلام حریق آدرس پذیر و متعارف

ایتون یک شرکت پیشرو در تولید کننده اعلام حریق و مدیریت هوشمند انرژی است که به بهبود کیفیت زندگی و حفاظت از محیط زیست برای مردم در همه جا اختصاص دارد. سیستم اعلام حریق آدرس پذیر xDetect یک کنترل پنل اعلام حریق آدرس پذیر 1 تا 4 حلقه است که دارای یک رابط کاربر پسند است. مفهوم طراحی سرتاسر آن نصب را ساده می کند و خدمات ضد خطا ارائه می دهد. xDetect توسط Eaton یک پنل کنترل اعلام حریق آدرس پذیر است بسیار ایمن که کنترل هشدارهای حریق و سایر تجهیزات جانبی را در ساختمان‌های تجاری، املاک و داده‌ها ساده می ‌کند.

 

ایتون بهترین در میان برندهای برتر برای سیستم های اعلام حریق آدرس پذیر و متعارف
ایتون بهترین در میان برندهای برتر برای سیستم های اعلام حریق آدرس پذیر و متعارف

 

یک راه حل مقیاس پذیر، xDetect به راحتی قابل گسترش و انطباق با نیازهای در حال تغییر صاحبان ساختمان است. می‌توان آن را بدون زحمت در راستای تغییر استانداردها و مقررات از طریق یک پیکربندی حلقه مقیاس‌پذیر با کد رنگی بصری با کارت ‌های سیستمی با قابلیت تعویض آسان ارتقا داد.

 

5. بوش برند برتر برای بهترین روش تشخیص

بوش دارای دستگاه‌ های تشخیص فن ‌آوری مدرن و سیستم‌ های اعلام حریق است که یک راه‌ حل عالی برای نیازهای ایمنی آتش ‌سوزی ارائه می کند. Bosch 80 سال است که خدمات ارائه می دهد و دارای فناوری به روز است.

هنگامی که آتش سوزی اضطراری وجود دارد و زنگ هشدار به صدا در می آید، بوش دقیقاً محل وقوع آتش سوزی را مشخص می کند. نصب دوربین های IP Starlight 8000 آن آسان است و هزینه های راه اندازی آن حداقل است. برای به حداقل رساندن هشدارهای کاذب، کاربران می توانند تأیید آتش را سفارشی کنند.

 

بوش برند برتر برای بهترین روش تشخیص
بوش برند برتر برای بهترین روش تشخیص

 

کنترل پنل اعلام حریق FDP-7024 بوش از طریق صفحه کلید یا نرم افزار برنامه نویسی از راه دور (RPS) قابل برنامه ریزی است. کنترل پنل اعلام حریق بوش پس از اضافه شدن ماژول MUX به راحتی می تواند به آدرس پذیر تبدیل شود.

 

نتیجه

صنعت تجهیزات سیستم اعلام حریق با پیشرفت تکنولوژی، افزایش آگاهی در مورد ایمنی و مقرراتی که نصب سیستم های ایمنی آتش نشانی را در ساختمان های مختلف الزامی می کند، رشد سریعی را تجربه می کند. پنج سازنده برتر سیستم های اعلام حریق در سال 2023، همانطور که در این وبلاگ مورد بحث قرار گرفت، Honeywell، Siemens، Eaton، Bosch و NOTOFIRE هستند.

این تولید کنندگان طیف گسترده ای از محصولات و راه حل ها را دارند که با تاکید بر قابلیت اطمینان، انعطاف پذیری و مقیاس پذیری، انواع مختلف ساختمان ها و صنایع را برآورده می کنند. محصولات آنها از فناوری های پیشرفته مانند هوش مصنوعی، اینترنت اشیا و راه حل های مبتنی بر ابر برای افزایش کارایی و اثربخشی سیستم های ایمنی آتش نشانی استفاده می کنند.

منبع:

no2fire.com

پست های اخیر
پیشنهاد میکنم بخوانید
دیدگاه
دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشترک گذاری