گالری

گالری

12 اردیبهشت 1403

09:06

mag.qpket logo
Search
Generic filters

12 اردیبهشت 1403

09:06

Search
Generic filters
دسته بندی مطالب
پست های اخیر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
معرفی محصولات هانیول برنده جایزه طراحی محصول 2023

معرفی محصولات هانیول برنده جایزه طراحی محصول 2023

اشتراک گذاری

فهرست مطالب

شش مورد از محصولات هانیول برنده جایزه طراحی رد دات (Red Dot) 2023 شدند. به همین دلیل، در این مطلب از مقالات سامانه تخصصی کیوپیکت به معرفی محصولات هانیول برنده جوایز طراحی صنعتی در سال 2023 می پردازیم.

 

جایزه طراحی رد دات (Red Dot Design Award) یک مسابقه طراحی بین المللی است که کیفیت و نوآوری برجسته طراحی را به رسمیت می شناسد. این جایزه توسط یک موسسه آلمانی سازماندهی شده است و از سال 1955 اجرا می شود. این جایزه در صنعت طراحی بسیار مورد توجه است و یکی از معتبرترین افتخارات طراحی در سطح جهان به حساب می آید.

جایزه طراحی Red Dot رشته های مختلف طراحی از جمله طراحی محصول، طراحی ارتباطی و طراحی مفهومی را پوشش می دهد. هر سال، هیئت داوری از کارشناسان، آثار ارسالی را بر اساس معیارهایی مانند سطح نوآوری، عملکرد، کیفیت رسمی و سازگاری با محیط زیست ارزیابی می‌کنند. 

پس از یک نگاه اجمالی به برند هانیول به معرفی محصولات هانیول برنده جایزه و در نهایت به راز پشت برده این همه موفقیت در طراحی محصول خواهیم پرداخت.

 

نگاهی به برند هانیول و محصولات آن

هانیول یک شرکت چند ملیتی آمریکایی است که در صنایع مختلف از جمله هوافضا، فناوری ‌های ساختمانی، مواد عملکردی و راه‌حل‌ های ایمنی و بهره‌ وری و تجهیزات اعلام حریق فعالیت می‌کند. این شرکت در سال 1906 تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در شارلوت، کارولینای شمالی، ایالات متحده است.

هانیول طیف وسیعی از تجهیزات ایمنی، تجهیزات حفاظت شخصی و راه حل های بهره وری را برای صنایعی مانند تولید، نفت و گاز و حمل و نقل ارائه می دهد. این محصولات شامل سیستم های تشخیص گاز، راه حل های اتوماسیون صنعتی، اسکنر بارکد، و نرم افزار برای مدیریت انبار و زنجیره تامین است.

 

تابلوی شرکت هانیول

 

از محصولات هانیول در زمینه آشکارسازهای گاز و آتش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

کدام محصولات هانیول برنده جایزه طراحی محصول 2023 شدند؟

امسال شش محصول هانیول در زمینه تشخیص گاز، ایمنی الکتریکی و تجهیزات حفاظت از سقوط در رقابت بین ‌المللی طراحی Red Dot برنده جایزه شدند. محصولاتی که برای برنده شدن جوایز طراحی محصول Red Dot انتخاب می شوند به دلیل نوآوری، عملکرد و طول عمرشان توسط هیئت داوران متخصص مورد ارزیابی قرار می گیرند.

در ادامه به معرفی محصولات هانیول برنده جایزه طراحی محصول در سال 2023 می پردازیم.

 

محافظ صورت PrismShield™ Plus

 

محافظ صورت هانیول

 

این محافظ صورت برای محافظت از کارگران برقکار در برابر قوس الکتریکی یا آرک فلش طراحی شده است. محافظ صورت PrismShield™ Plus face shield دارای طراحی نوآورانه و یک تکه با دو تلق منحنی است. این وسیله از محصولات هانیول برنده جایزه طراحی، بزرگترین زاویه دید در حال حاضر موجود در صنعت را فراهم می کند و به کارگران اجازه می دهد راحت تر به پایین نگاه کنند و زوایای محیطی خود را بهتر ببینند.

فناوری نانو ذرات باعث افزایش تمایز رنگ لنز و بهبود عبور نور از طریق محافظ می شود. دو دریچه غیرفعال جدید روی هر لنز، محافظ صورت را راحت ‌تر کرده و با هدایت هوای تازه به داخل محافظ صورت، به کاهش مه‌ گرفتگی کمک می‌کند.

 

هارنس ایمنی H700 از محصولات هانیول برنده جایزه طراحی

 

هارنس ایمنی از محصولات هانیول برنده جایزه طراحی

 

مهار یا هارنس ایمنی Honeywell H700 utility safety harness range یکی از محصولات هانیول برنده جایزه طراحی برای کارگران تاسیسات در معرض خطر سقوط طراحی شده است دارای عناصر طراحی ارگونومیک است که آزادی حرکت را افزایش می دهد و امکان قرارگیری طولانی مدت در ارتفاع را فراهم می کند.

طراحی ضد خستگی آن که با کمک فناوری نقشه برداری فشار برای ارزیابی توزیع فشار ایجاد شده است، برای به حداقل رساندن خطر آسیب های کمر و پشت کمک می کند. این مهار عمدتاً با مواد پایدار ساخته شده است، از جمله 100٪ بالشتک بازیافتی و بافته شده توسط استاندارد جهانی بازیافت (GRS).

 

دتکتور گاز ثابت OmniPoint™ یکی از محصولات هانیول برنده جایزه

 

دتکتور گاز ثابت OmniPoint

 

آشکارساز گاز OmniPoint™ fixed gas detector در عملیات صنعتی – از نفت و گاز گرفته تا کارخانه‌های پتروشیمی و محیط‌های دریایی – برای محافظت از کارگران و اموال در برابر خطرات گازهای سمی یا قابل احتراق استفاده می ‌شود. با صفحه نمایش لمسی حتی زمانی که دستکش های ضخیم پوشیده می شود، می توان کار کرد.

یک برنامه تلفن همراه ست شده با دستگاه، اطلاعات ایمنی منطقه را در زمان واقعی ارائه می دهد و به اپراتورها اجازه می دهد از راه دور با دتکتور گاز تعامل داشته باشند.

 

گیره محافظ سقوط Honeywell Miller Söll VC510

 

این گیره محافظ سقوط از محصولات هانیول برنده جایزه برای کارگرانی است که از نردبان های بلند مجهز به سیستم کابلی عمودی یا  نردبان های بخش مخابرات بالا می روند. هنگام بالا رفتن از دکل مخابراتی یا دکل برق، برقگیر، مهار کارگر را به کابل عمودی در امتداد نردبان متصل می کند. با این فناوری جدید، کارگران نیازی به حفظ مکرر خود ندارند. هنگامی که آنها در پایین نردبان وصل شدند، در تمام طول نردبان به کابل ثابت می شوند. در صورت سقوط، قفل می شود و انرژی را جذب می کند تا از کارگر در برابر ضربه های خطرناک محافظت کند.

 

گیره محافظ سقوط Honeywell Miller Söll VC570

 

این گیره ممتاز نیز برای کارگرانی که در نردبان های ارتفاعی مجهز به سیستم کابلی عمودی Söll Vi-Go هستند، می باشد. Söll VC570 برای کارگرانی که در مخابرات، برق و یا کار در خارج از ساحل کار می کنند، امکان سر خوردن ایمن، بدون وقفه و نرم روی کابل، چه در وسط یا کنار نردبان باشد، فراهم می کند.

این سقوط گیر طوری طراحی شده است که هنگام اتصال به کابل، کارگر بتواند با یک دست آن را نگه دارد و دست دیگر خود را روی نردبان نگه دارد. این امکان انتقال بدون مشکل از یک نردبان به نردبان دیگر را هنگام پوشیدن دستکش فراهم می کند. برقگیر دارای یک مکانیسم قفل اضافی و مستقل برای افزایش ایمنی است.

 

گیره های محافظ سقوط هانیول

 

گیره محافظ سقوط Honeywell Miller Söll VR670

 

این سقوط گیر از محصولات هانیول برنده جایزه قابل جدا شدن برای نردبان های مجهز به سیستم ریلی عمودی Soll GlideLoc است. می توان از آن در هنگام بالا رفتن از آسیاب بادی یا برج مخابراتی یا پایین رفتن در منهول استفاده کرد. برخلاف بسیاری از دستگاه های سقوط گیر، VR670 سر خوردن بدون وقفه، نرم و ایمن را هنگام بالا رفتن یا پایین رفتن، بدون توجه به وضعیت بدن یا سبک بالا رفتن که کارگر ترجیح می دهد، ارائه می دهد.

شما می توانید در هر نقطه به ریل متصل شوید، که برای عملیات بازرسی و تعمیر غیرقابل پیش بینی یا کارهای نجات حیاتی مفید است. این ابزار نیاز به یک عمل دوگانه عمدی دارد و دارای مکانیزم ترمز اضافی است.

 

چه چیزی پشت محصولات هانیول برنده جایزه طراحی است؟

هانیول سابقه طولانی در نوآوری طراحی و تمرکز بر تجربه کاربر دارد: از سال 2017، هانیول 57 جایزه طراحی بین المللی را برای راه حل های ایمنی و بهره وری خود دریافت کرده است. این تعداد محصولات هانیول برنده جایزه به هیچ وجه تصادفی نیست بلکه توسط تیم طراحی تجربه کاربری اختصاصی هانیول که متشکل از نزدیک به 70 طراح تجربه در سراسر جهان است امکان پذیر شده است. این تیم هنگام طراحی محصولات جدید از بینش مشتریان کلیدی، دانش عمیق، درک جامع فناوری ها و رویکرد طراحی مشترک با کاربران استفاده می کند.

اعضای تیم ایده های محصول را با استفاده از معیارهای مختلف از جمله قابلیت استفاده، مطلوبیت و نوآوری، با تاکید بر راه حل هایی که از روش ها و پارادایم های جدید برای رفع نیازهای بازار استفاده می کنند، می سنجند. در طول شش ماه تا دو سال، بسته به پروژه، تیم طراحی تجربه کاربری یک فرآیند تکراری را دنبال می کند که شامل کشف، طراحی، تحویل و استقرار است.

تجربه کاربر از طراحی ارزش اساسی دارد و محصولات هانیول برنده جایزه نمونه های عالی بهره گیری از آن است. هنگام طراحی راه حل های ایمنی اگر استفاده از محصولی دشوار، سنگین، درهم و برهم یا غیر شهودی باشد، ممکن است منجر به استفاده نادرست و پیامدهای فاجعه‌بار شود. اگر یک قطعه از تجهیزات حفاظت فردی (PPE) که پوشیدن آن ناراحت کننده است، ممکن است اصلاً پوشیده نشود و کارگران را در معرض خطر قرار دهد.

 

منبع

honeywell.com

 
پست های اخیر
پیشنهاد میکنم بخوانید
دیدگاه
دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشترک گذاری