گالری

گالری

7 اردیبهشت 1403

02:30

mag.qpket logo
Search
Generic filters

7 اردیبهشت 1403

02:30

Search
Generic filters
دسته بندی مطالب
پست های اخیر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
(SPECTREX) سری 40/40 SharpEye

نسل جدید دتکتور شعله اسپکترکس (SPECTREX) سری 40/40

اشتراک گذاری

فهرست مطالب

اسپکترکس (SPECTREX) یکی از معروف‌ترین برندهای دتکتور شعله و گاز در سطح جهان است که اخیرا نسل جدیدی از انواع دتکتورهای شعله را وارد بازار اعلام و اطفاء حریق نموده است. در این مطلب از وبلاگ کیوپیکت به بررسی نسل جدید دتکتور شعله اسپکترکس (SPECTREX) سری 40/40  SharpEye می‌پردازیم.

 

بلایای آتش سوزی تأثیر مخربی بر جان و مال دارد. در نتیجه، تشخیص سریع و قابل اعتماد آتش سوزی برای هر سایت صنعتی به ضرورتی حیاتی تبدیل شده است. به طور خاص، تشخیص شعله نوری (optical flame detection) برای پاسخگویی به تقاضای رو به رشد برای حداکثر قابلیت اطمینان، در دسترس بودن و حداقل رویدادهای هشدار نادرست پیشرفت کرده است.

این فناوری به طور گسترده‌ای برای محافظت از نیروگاه‌ها و پرسنل با ارزش بالا در بسیاری از صنایع پرخطر مانند نفت و گاز (خشکی و فراساحل)، پتروشیمی‌ها، جابجایی مواد خطرناک و ذخیره‌سازی استفاده می‌شود. کمپانی اسپکترکس یکی از پشگامان جهانی در این صنعت به حساب می‌آید.

شرکت اسپکترکس پیشگام در صنعت ایمنی

اسپکترکس Spectrex یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه دتکتور گاز و دتکتور شعله در سطح جهان است. اسپکترس توانسته است نوآوری‌های بزرگی را در صنعت تولید آشکارسازها رقم بزند.

دتکتورهای شعله شارپ آی و دتکتورهای گاز ایمن اسپکترکس از فناوری پیشرفته برای شناسایی سریع و کارآمد خطرات استفاده می کنند و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

این تجهیزات برای برآورده کردن بالاترین الزامات ایمنی در صنایع مختلف طراحی شده‌اند و دارای گواهی شخص ثالث برای استانداردهای بین‌المللی قابل اجرا برای ایمنی، قابلیت اطمینان، کیفیت و عملکرد هستند.

از جمله نوآوری‌های این شرکت که به استانداردهای تجاری در سطح جهان تبدیل شده‌اند می‌توان به دتکتورهای شعله با فناوری‌های UV/IR و IR3 اشاره کرد.

کمپانی Spectrex  اولین شرکتی بود که Xenon Flash را در دتکتورهای گاز خطی  OPGD (Open Path Gas Detector)  برای حل مشکلات هشدار کاذب رایج در صنعت استفاده کرد.

اسپکترکس در حال حاضر 28 طرح اصلی OPGD را برای نظارت مداوم هیدروکربن و گازهای سمی در سیستم‌های پایش شعله و گاز (F&G System) ارائه می‌دهد.

Spectrex همچنین پیشگام SAFE، سریع‌ترین و کارآمدترین سیستم‌های تشخیص و اطفای خودکار آتش در جهان برای خودروهای زرهی ارتش و تفنگداران دریایی ایالات متحده است. امروزه بیش از 30000 وسیله نقلیه با این فناوری در سراسر جهان وجود دارد.

حالا این شرکت نسل جدید دتکتور شعله اسپکترکس (SPECTREX) سری 40/40  SharpEye را وارد بازار کرده است.

نسل جدید دتکتور شعله اسپکترکس سری 40/40  SharpEye

اولین قدم در مبارزه با یک آتش سوزی این است که به سرعت وقوع آن را تشخیص دهید و در عین حال از هشدارهای نادرست اجتناب کنید. دتکتورهای شعله سری 40/40  SharpEye بهبود یافته عواقب آتش سوزی فوری را با اطمینان از شناسایی سریع آنها به حداقل می‌رساند و در نتیجه خطر برای پرسنل، محیط زیست و امکانات را کاهش می‌دهد.

اسپکترکس (SPECTREX

نسل جدید آشکارساز شعله اسپکترکس سری 40/40 SharpEye بر اساس فناوری‌های اثبات شده Spectrex، از جمله IR3 و UV/IR است. سری SharpEye 40/40 دارای فناوری QuadSense™، جدیدترین فناوری در تشخیص شعله، ارائه سریع‌ترین پاسخ به آتش، افزایش پوشش منطقه و تشخیص طولانی‌ترین مسافت با فناوری انقلابی UV/IR، همراه با حساسیت بالا و ایمنی برتر در برابر هشدارهای اشتباه است.

در نسل جدید این دتکتور شعله، طراحی بهبود یافته است که باعث سهولت نصب و نگهداری دتکتورها گردیده است.  دتکتور شعله اسپکترکس سری 40/40 SharpEye  همچنین دارای گزینه‌های سیم کشی جهانی و گزینه های خروجی متعدد برای حداکثر انعطاف‌پذیری و سازگاری است.

با اطمینان از عملکرد بی عیب و نقص، سری 40/40 SharpEye  برای مقابله با چالش‌های طیف گسترده‌ای از کاربردهای صنعتی و تجاری مناسب است، و حفاظت عالی از اموال و پرسنل با ارزش بالا را برای حفظ امنیت شارپ‌آی فراهم می‌کند.

سری‌های Spectrex 40/40D و C به عنوان پیشرو در صنعت، سنت ارائه محصولات نوآورانه و آزمایش شده را که در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرند، ادامه می‌دهند. این نسل جدید از دتکتورهای شعله اسپکترکس که با دو مدل D و C وارد بازار شده‌اند را در ادامه مورد بررسی قرار می‌دهیم.

دتکتور شعله اسپکترکس SharpEye next generation 40/40D series

نسل جدید دتکتور شعله اسپکترکس سری SharpEye 40/40D دارای سریعترین تشخیص آتش سوزی سوخت و گاز مبتنی بر هیدروکربن در طولانی‌ترین مسافت تا 90 متر با استفاده از فناوری پیشگام QuadSense است. این ویژگی، آشکارساز شعله اسپکترکس SharpEye 40/40D را به عنوان نسل جدیدی از دتکتورهای شعله در صنعت تشخیص شعله نوری (optical flame detection industry) با بهترین عملکرد و قابلیت اطمینان در کلاس جهانی قرار می‌دهد.

دتکتور شعله اسپکترکس SharpEye 40/40D

 

نسل جدید دتکتور شعله اسپکترکس SharpEye 40/40D برای پاسخگویی به چالش‌های هر برنامه صنعتی پرخطر با فناوری انقلابی UV/IR BIT و میدان دید هوشمند با یکپارچگی نوری برای عملکرد بی عیب و نقص، وسیع‌ترین محدوده دمای عملیاتی در شرایط آب و هوایی سخت که حفاظت قابل اعتمادی از اموال با ارزش بالا و پرسنل مورد نیاز است، مناسب می‌باشد.

دتکتور شعله اسپکترکس SharpEye next generation 40/40C series

نسل جدید آشکارساز شعله اسپکترکس سری SharpEye 40/40C مبتنی بر SPX Triple-IR (IR3) اثبات شده است، دارای تشخیص سریع آتش سوزی سوخت و گاز مبتنی بر هیدروکربن در فواصل طولانی با استفاده از فناوری پیشگام  QuadSense است که با بهبود کارایی، آن را به عنوان نسل جدیدی از دتکتورهای شعله در صنعت تشخیص شعله نوری قرار می‌دهد.

دتکتور شعله اسپکترکس سری SharpEye 40/40C
دتکتور شعله اسپکترکس سری SharpEye 40/40C

دتکتور شعله سری SharpEye 40/40C دارای گواهینامه جهانی است و برای پاسخگویی به چالش‌های سخت‌گیرانه‌ترین برنامه‌ها با فناوری انقلابی UV/IR BIT و یکپارچگی نوری میدان دید هوشمند برای عملکرد بی‌عیب، محدوده دمای عملیات گسترده در شرایط آب و هوایی دشوار که حفاظت قابل اعتمادی از اموال با ارزش بسیار بالا و پرسنل مورد نیاز است، انتخابی مناسب است.

سخن پایانی

در این مطلب از وبلاگ کیوپیکت نسل جدید دتکتور شعله اسپکترکس سری 40/40 SharpEye را معرفی کردیم و به بررسی ویژگی‌های دو مدل D و C آن پرداختیم.

سامانه خرید و فروش تجهیزات اعلام و اطفاء حریق کیوپیکت بر آن است تا با معرفی جدیدترین محصولات این حوزه، خریداران و تامین‌کنندگان را با آخرین محصولات ارائه‌ شده در این صنعت آشنا سازد.

منبع:

www.spectrex.net

پست های اخیر
پیشنهاد میکنم بخوانید
دیدگاه
دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشترک گذاری